Pigg ponny

HajHaj! 
Ridturen gick super bra, och jag har inte klippt av Donnas man..haha! 
Jag plockade in henne, borstade av lite snabbt, lindade med padd ganska högt upp på knäna så att hon känner att hon får stödet. På med tränset och ut i stormen nästa (ironi,blåste bara lite), å gud vilken sug hon hade! Hon ville verkligen bara sträcka ut i full galopp, stackarn som inte fick..men vi la på lite mer trav arbete idag, men hon va så pigg så det var mer "böja på nacken och skita i bakbenen", där sitter man barcka och försöker bara hålla sig kvar, haha! Hon travade på väldigt bra så det var jobbigt att komma i takt och försöka sakta av. Sen så skrittade vi på gruset på vägen hem, det gick bra, lite öm men det hade jag räknat med, sen så trasade vi in majsfältet -Det blåste = mycket ljud och rörelse = bra träning, det gick bra, det är som en box typ, ingen majs och så är det glipor där man "går in" typ ^^ Sen vidare hem ut i paddocken och skritta mer där för strålens skull, vidare till sommarhagen och skrittade det sista :) 
Duktig tjej, snart är vi på banan igen och ska galoppera en massor <3 
 
haha, vackert ;) 
  
Donna försöker tjuva lite Lasse mat ;) 
 
Nu väntar jag på B, hihi <3

// Linnea
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0