ego

fikon1 på instagram@
 
_____________________
 
Hejsan! 
Jag hoppas att ni all har haft en bra skolstart (för er som börjat) för det har jag haft, och för er som fortfarande har sommarlov, well good for you! :( 
Hade tänkt att börja komma igång lite nu med iaf 1 inlägg om dagen.. hehe.. så vi börjar här! 
Igår tog jag första galoppen på en väääldigt pigg och glad häst! Hon skulle nog ha rejsat hela kvällen om hon så fick, det va så härligt, fattningen var aningen seg, men det är förståeligt, hon kan ju inte känna mycket under allt fett..höhö! Ska dit ikväll och arbeta henne i traven för en senare utsträckning i galopp på några meter! 
Var egentligen meningen att benna skulle komma hit, men jag är helt seg och off idag så vi får ses imon ist.. :( 
Sitter just nu med matteboken framför mig.. fml.. man fattar ju inte ett piss!? vafan e detta för skit lixom? damn.. 
jaja, ha det bra, kösbär eller ngt.. 
// Linnea
 
 


Kommentarer
Postat av: Sandra Malmborg

Var med och tävla om ett supersnyggt schabrak från Schockemöhle Sports på min blogg =)

www.smalmborg.blogg.se

2012-08-23 @ 17:19:00
URL: http://sandramalmborg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0