Dagarna hos Lollo

Okej, nu ska jag försöka skriva ett okej inlägg om dagarna jag var hos Lollo. Förmodligen kommer det blir rörigt men ni får stå ut ;)
 
Först fick jag skjuts till busstationen här i uddevalla, åkte buss till gbg och bytte till tåg. Åkte klass 2 vilket var helt okej faktiskt, i början så var det lite jobbigt men sen helt okej, förutom att det var rätt trångt. När jag kom fram så hämtade Lollo och hennes mamma mig på tågstationen, så åkte vi hem till Lollo.
 
dag 1 - 5/9

På kvällen samma dag gick vi ut, fixade Staccato och så fotade jag dem när de hoppade, och sedan fotade vi i solnedgången. Är ju inte hos Lollo längre så kan bara lägga ut cr 3-4 bilder. klickbara bilder
.
Sedan på kvällen åt vi middag och sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. 
Dag 2 - 6/9

På måndagen, dag 2, så fotade jag Lollo och Staccato på förmiddagen i klänning, sedan fick jag rida Staccato lite. Jag ska föra över filmerna från den dagen imorgon (idag när inlägget kommer ut) tänkte jag. Så lägger jag ut den här sedan! 
På eftermiddagen fick jag rida Hera lite och då hoppade vi. Det kändes ganska bra och hon var härlig att rida. 
L & S:
Jag och S: 
Jag och Hera:
Dag 3 - 7/9

Vi gick upp rätt tidigt denna dag, vid 9-tiden. Vi åt frukost och sedan gick vi ut till hästarna. Lollo red i halsring med ''crazy outfit'' ;) Sen åkte vi till Ullared efteråt, så shoppade vi lite hästgrejer+kläder till oss. Bla. köpte vi varsin onepiece och den är huuur goo som helst :') Sen köpte jag lite tröjor och Lollo med. Så mötte min mamma upp oss där så åkte jag med henne hem, det var tråkigt men var rätt skönt när vi var hemma. Dock kommer jag sakna Lollo, gården och hästarna mycket men vi kommer ju ses igen :) 
/Meja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0