Första inlägget -woho

Sådär, nu bär bloggen äntligen är klar så får man ju göra ett inlägg! :D Ikväll så tror jag jag skriver om Madonna, men jag får se om jag orkar, haha! Ja, har nyss varit ute och travat lite, för första gången på typ 3 veckor.. Det gick super bra! Madonna sökte sig neråt och började faktiskt jobba MED hacket, har aldrig hänt innan så jag blev lite stolt faktiskt (a)! Men efter 20 min så kom blinningarna och då va det bara att vända hem igen.. Så ja, i ca 25 min satt jag på ponnyn idag, underbart! Eftersom att jag mobil bloggar ifrån stallet, så står hon här och käkar på sitt hö just nu, nöjd häst :D Imorgon är det Liseberg med familjen som gäller, kunde ju inte åka dit med dem andra från Hästträffen.. :( men det ska bli kul, var ju en evighet sen sist, haha.. Sen ikväll någon gång kommer pojkvännen och vi ska nörda lite film.. <3 Jaa, nu har jag inget mer att skriva så jag har en fråga: hur ska jag uppdatera och om VAD? Vill ni läsa om hästen och mitt "liv utanför stallet" eller bara hästrelaterat? :) Sådär det var det! Ha det najs, fågelbajs // Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0